Moniques logboek

Wednesday, April 19, 2006

Toen we deze weblog in het leven riepen moesten we een naam verzinnen. De verleiding was groot iets grappigs te kiezen. Monique dacht aan 'Hoofdzaken', ik aan 'Moniques Lobotomie Weblog'. We zijn zo verstandig geweest dat niet te doen. Er zal maar iets vreselijk misgaan, moet je tegen die grappige titel aankijken.

Om net zo'n reden heb ik bijna geen foto's gemaakt, hoewel Monique dat wel had gevraagd. Het wegrijden naar de OK, het verblijf op de intensive care, nu had ik die foto's graag gehad. Maar als Monique er niet van was teruggekomen hadden ze me zwaar op de maag gelegen.

Intussen maakt Monique wandelingetjes buiten van toch zeker enkele tientallen meters en wil ze morgen zelfs mee boodschappen doen. Haar broer en schoonzus zijn vandaag op bezoek geweest. Er zijn al de nodige telefoongesprekken geweest, met wie allemaal weet ik niet eens precies. Tegen bellen is verder geen bezwaar meer, we zijn thuis bereikbaar en Monique kan haar eigen bezoekbeleid uitstippelen. Wat dat betreft zal spreiding nog wel het parool zijn.

Ik denk dat dit mijn laatste bijdrage maar moet zijn. Voor zover deze berichten nog nodig zijn kan Monique ze zelf wel verzorgen. Dank voor de belangstelling en tot ziens.

Herbert

0 Comments:

Post a Comment

<< Home