Moniques logboek

Saturday, April 08, 2006

Er was eens…

Het is al weer 6 weken geleden dat ik te horen heb gekregen dat ik een waarschijnlijk goedaardige hersentumor heb. Toen de neurochirurg mij vertelde dat ik op 12 april geopereerd kon worden, viel dat behoorlijk tegen. 6 lange weken wachten.
Uiteindelijk zijn de dagen voorbij gevlogen. Een beetje gewerkt, een beetje gereisd, veel gewandeld, mijn sociale leven op peil gehouden, inkopen gedaan voor in het ziekenhuis en tussendoor ook nog nagedacht over wat mij te wachten staat.
Maandag is het dan zover, dan word ik opgenomen. Eerst 2 dagen van voorbereiding en dan woensdag de operatie. Spannend. Wat staat mij te wachten? Hoe ben ik eraan toe na de operatie? Wat met mijn oog? Kortom, heel veel vragen en geen antwoorden.

Dit is voorlopig mijn enige bijdrage aan deze weblog. Herbert zal de komende tijd verslag doen van mijn wel en wee.

…en ze leefden nog lang en gelukkig.

1 Comments:

Blogger Herbert said...

test

1:36 AM  

Post a Comment

<< Home